fredag 23. mai 2008

Sommerløper til "svigers" / Runner for MIL and FIL

Mannen min og hans søster som bor i Sverige har vært på fisketur på heimplassen.
Det ble mange kilo torsk denne dagen.


Svigerforeldrene mine laget fiskekaker dagen etter og kom hjem til oss med mengder som vi har frosset ned.


Svigerfar likte denne løperen godt og derfor bestemte jeg meg for å sy en lenger utgave til dem som takk for hjelpen.
Løperen måler 15" x 42 1/2" (38 x 108 cm)



My husband and his sister have been fishing and my mother- and father-in-law made all these fish burgers for us. I'm very grateful and made this runner for them.
It measures 15" x 42 1/2" (38 x 108 cm)

6 kommentarer:

Inger sa...

Å det så kjempegodt ut med hjemmelagede fiskekaker. Ja,ja, løperen var fin den også. :-)

Anonym sa...

Skjønner godt han falt for løperen, den er lekker!! Og fiskekaker - jatakk. Nå fikk jeg hjemlengsel her :o)

STRIKKEMOR(O) sa...

Nydeleg løpar!!

Berit sa...

Nam,nam!Og for et flott bilde fra fjæra!Artig at også menn liker det vi syr..flott løper!

Beertje Zonn sa...

Lovely table runner.
What a birdson the photo!

Kind regards,

Sonnja & Beertje Zonn
from the Netherlands

Anonym sa...

Det var ikke så rent lite fiskekaker. De hadde vært kjekke å ha i fryseren. Den løperen din var kjempelekker, så flotte farger. Jeg synes det ble så fint med det mønstrete lys stoffet du har brukt.