torsdag 10. desember 2009

Juleputer / Christmascushions


Det er to år siden jeg første gang sydde disse putene. Designeren er Lise Bergene og mønsteret fant jeg i "Familien". Den gangen sydde jeg fire stykker og beholdt bare en selv. Nå tror jeg også disse to vil havne utenfor dette huset. Vi får se...
Putene måler 40 x 40 cm.

Two years ago I made four of these cushions. The designer is Lise Bergene (Norwegian) and I found the pattern in a magazine called "Familien" (It means "The Family"). I only kept one myself and I guess these ones also will be found outside this house. Time will show...
They measures 40 x 40 cm.





15 kommentarer:

Hennes sa...

For noen koselige puter.
Veldig jul og hygge.
Heldig de som mottar en sånn til jul...
Ha en fin dag, og no nærmer det seg helg også, kos deg.
Linda.

Kjellfridsblogg sa...

Koselig å ha sånne ting som man tar fram hvert år....Du burde jo sy en til så du også har to....Kjempe-flotte!

Trine Pedersen sa...

Fikk veldig lyst til å sy meg sånne puter, men rekker det nok ikke i år. De var veldig fine og gir skikkelig julestemning.

Ha ei fin og kreativ adventstid.

AnneH sa...

Så koselige puter. Fine farger du har valgt. Det enkle er ofte veldig fint det også.

Annema sa...

Kjempefine puter,satte meg på en ide du nå. God helg.

Gita sa...

Underbara kuddar!

Anne Lise sa...

Skikkelig koselige puter. Dette er et tips for SEINERE juler. Nå strekker nok ikke tiden til. Er heldige de som får disse. Fortsatt fin førjulstid.

Elins systue sa...

Stilige juleputer disse her

Enga Krahmer sa...

die Kissen sind ja knuffig
lg Enga

Bente sa...

Kjempefine juleputer.
Dei hadde passa fint til kjøkkensettet mitt :)
God helg.

Bodil sa...

Veldig koselige juleputer!Fin julestemning med de der i huset.

Grethe sa...

Herlige puter, ordentlig julette.....Fikk lyst til å sy av innlegget ditt.... smil :0)
Ønkser deg en fin søndag.

Sølvis blog sa...

Det enkle er ofte det beste. Utrolig flotte puter.

2ne sa...

Kjempeflotte puter du har laget til jul :-)

Siddis back home sa...

Koselige puter, ha en fin førjul!