søndag 23. mai 2010

Rosa margeritter / Margerites in pink


Nå er mitt siste prosjekt ferdig; et AnnAKa-mønster fra 2009. I utgangspunktet hadde jeg tenkt en annen farge på blomstene, men akkurat nå er jeg i en "rosa periode" og da ble det rosa. Her brukte jeg rosa rester fra stoffhylla. Syns løperen ble ganske sprek med det storblomstrete stoffet til ytterbord.
Løperen måler 16 1/2" x 41 1/2" (42 x 106 cm)

This is my latest project; a AnnAKa-pattern from 2009. The white squares in the middle were cut several weeks ago and I had another color for the flowers in mind then. Nowadays I love pink fabrics, so pink it is. I used pink scraps from my shelves. I think the runner is quite charming with the big flower fabric on the outerborder.
It measures 16 1/2" x 41 1/2" (42 x 106 cm)




16 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Nydelige spreke farger på en kjempeflott løper. :) Godt å se sommerfarger.

Trine :)

Grethe sa...

Nå er det snart sommer!! Løperen din er kjempefin:)

Elisabeth sa...

kjempefin løper, får sommerfølelse av denne. Ha ei fortsatt fin pinsehelg.
Elisabeth

kreaLIV sa...

Å så fint det var med rosa, nydelig duk :)))

Nissestien sa...

Denne ble skikkelig fin!! Flotte kombinasjoner av stoffer. Du kan være meget godt fornøyd med denne.
Fortsatt god pinse.

KariL sa...

Nydelig løper i herlige sommerfarger. Skal til å quilte en margeritt-løper selv i morgen.
Fortsatt god pinse.

Jette sa...

Flot løber i skønne farver ;o)

Rita sa...

helt nydelig.

Bente sa...

Lekker løpar!

LAPPETUSSA sa...

Nydelig løper i friske sommerlige farger. Kom i sommermodus med en gang jeg så denne:) God sommer....

sjoko sa...

Denne sir bare YES DU VANT - supernydelige løper og morsomt fargevalg.

karinanna sa...

Nydelig løper - sommer uten tvil.
Hadde tenkt å sy noe lignende men har ikke funnet de rette stoffene.
Ha en fortsatt trivelig helg.

Karilla sin hobbyblogg sa...

Den løperen ble nydelig i de fargene. skikkelig sommer løper. ;-)
Ha en fin uke

bentetove sa...

Lekker løper !
Tenker sommer når jeg ser på denne :))

Siren sa...

Kjempefin løper som gir meg sommerfølelse :)

Sølvis blog sa...

Knallsprek - så herlig med det Kaffe Fasett-stoffet i blomstene også.