tirsdag 17. august 2010

"Håndbagasje" / "Handluggage"


Det er en stund siden AnnAKa kom ut med mønsteret til denne "Håndbagasje"-veska. Stoffene lå lenge før front og bakside ble laget. Deretter fikk jeg mye annet å holde på med, men igår fikk jeg quiltet og sydd sammen. Idag kom yo-yo'ene på og nå kan den bli med på neste utenlandstur. Veska hadde ingen innerlommer opprinnelig, men jeg valgte å sy en glidelåslomme og en åpen til mobiltelefon bl.a.

A while ago designer AnnAKa released this tote-pattern called "Handluggage". I bought all the fabrics and made both the front and the backsides. Then I was occupied with other stuff but yesterday I made the quilting and put it all together. Today I finished it with the yo-yo's. I also made two pockets inside, one with a zipper. Now it can go with me on my next trip abroad.



7 kommentarer:

Anonym sa...

Ahhhh, You made it already. I bought the pattern, now I only have to buy the fabric. I only don't know which one to choose the matroeska or the owl. I like the both. I really like yours

Sigrun sa...

Grattis med ferdig veske. Veska er kjekk i bruk, jeg har brukt min ved flere anledninger og finner du ut at det hadde vært kjekt med glidelås er det jo enkelt å montere det:-)).

Bente sa...

Verkeleg ei stor og flott veske.
Eg synes det er eit must med lommar inni veskene, blir lett eit katastrofeområde hvis ikkje :-)

Siv sa...

Denne er kjempefin! Har stoff og mønster liggende på vent jeg også. :o)

KariL sa...

Bare en ting å si: Nyyyyyydelig. Helt sikkert lurt å lage lommer inni.
Ha en fortsatt fin uke!

Liv Torunns hobbykrok sa...

Lekker veske du har sydd, og nydelige farger...

Lisbet sa...

Nydelig veske du har sydd deg. Smart å sy en innvendig glidelås lomme, da ligger lommeboka litt trygere.
HAr akkuart lagt deg til i bloglista mi så blir spennende ogs e hva mer du kommer til å kreere som ejg kan bli inspirert av.