lørdag 5. mai 2012

Supereasy



Torsdag denne uka ble to nye mønster av AnnAKa utgitt. Toalettmappene "Supereasy" er både enkle å sy og har fin fasong. Jeg sydde den største av toalettmappene og en pillepung. Dette er fine gaver så det blir garantert flere.

Thursday this week there were two more patterns available from the Norwegian designer AnnAKa. "Supereasy" - toiletpurses are both easy to make and looks good. I made the biggest one and the smallest for pills, thumbles etc. These are great gifts and I'm sure I'll make some more soon.

3 kommentarer:

Bente sa...

Så fine dei blei ;)
Eg har kjøpt mønsteret, og når jobbehelga er over skal eg prøve meg på desse eg og.

God helg til deg!

Inger sa...

Flotte toalettmapper! Dette mønsteret må eg få kjøpt meg. Ynskjer deg ei god helg.

Liv Torunns hobbykrok sa...

Stilig....flott stoff...