søndag 17. november 2013

"Bøssepung" / "Thread catcher"




For mange år siden kjøpte jeg et mønster på "Bøssepung", designet av Anne Berit Røed Pedersen. Jeg ble svært glad i min første utgave og den følger med symaskinen overalt. Etterhvert sydde jeg flere og solgte på messer. Nå var det etterspørsel etter denne bøssepungen og i helga sydde jeg fire stykker.

Many years ago I made myself a "thread catcher", pattern by a Norwegian designer - Anne Berit Røed Pedersen. This became very popular and after a while I made several more for Christmas markets. 
Now someone asked me to make one more for her daughter. I made four this weekend and will sell them at the Christmas market upcoming weekend.

10 kommentarer:

Bodil sa...

Kjempefine og praktiske!
Vet du du om man fortsatt får kjøpt mønster?

Inger Lise sa...

Så fine disse var. En slik en har jeg tenkt å sy meg lenge. Nå ble jeg virkelig inspirert til å gjøre noe med det.

eva sa...

Det är toppenfina - och jag tror att jag måste göra en till mig. Och sedan är de ju jättebra presenter!
Kramisar

Trillemus sa...

Hvor er de flotte og praktiske. Hvor mon man kan købe mønsteret ?

Kh Mette

evaj sa...

Jätte fina blev de!!!Bambikramar

Dollandesign sa...

Ja, jag håller med Dig att en spillpåse är mycket praktisk att ha bredvid sig när man sitter vid symaskinen.
De Du har sytt är fina!

Dollandesign

Lindas hobbystue sa...

Så fine disse var :-) Har også en sånn som jeg fikk i gave av en syvenninne, og har selv laget og gitt bort, veldig praktiske :-)

Lindas hobbyhjørne sa...

Smart ! Og så lekre farger og mønster du har laget de i !
Ha en fin uke :)

Ulla's Quilt World sa...

So lovely!
Greetings from Finland!
Ulla's Quilt World
Hugs, Ulla

Utili sa...

Fleißig, fleißig und eins schöner als das andere, die Stöffchen gefallen mir auch sehr gut.

Liebe Grüße und einen schönen 2. Advent wünsche ich Dir.
Uta